Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Ha bre málke móme - Αχ βρε μικρό κορίτσι (δημοτικό τραγούδι της αγάπης)


Από το cd του ΠΑΚΕΘΡΑ:
«Πομάκικα Τραγούδια από την ορεινή Ξάνθη
με τη μοναδική φωνή της Νερμάν Μολλά»*

ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ 
ΣΤΑ ΠΟΜΑΚΙΚΑ

Ha bre málke móme

- Ha bre málke móme
Ti sevdíche móyo
Ti sevdíche móyo
Ne stóy karshí ména.

Ne stóy karshí ména.
Che górem za tébe
-Góri, lûbe, góri
Yi ya eytáy górem.

Góri, lûbe, góri
Yi ya eytáy górem.
Yi ya eytáy górem
Néma shtom da stórem.

Yímam, lûbe, máyka
Mahanajíyka
Mahanajíyka
Lúda kaskantzíyika.

Ta ni dáva, lûbe
Níkide da yídam
Níkide da yídam
Drúshki da se zbéram.

Drúshki da se zbéram
Tébe da ne vídem
Tébe da ne vídem
Bólno da to kázem.

Bólno da to kázem:
Zaglavíli me sa
Zaglavíli me sa
Pazaríli me sa.

Pazaríli me sa.
Pak mi go sîrtse ne yíshte.

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Αχ βρε μικρό κορίτσι

- Αχ βρε μικρό κορίτσι
Εσύ αγαπούλα δικιά μου
Εσύ αγαπούλα δικιά μου
Μη στέκεσαι απέναντί μου.

Μη στέκεσαι απέναντί μου
Και καίγομαι για σένα.
- Να καίγεσαι, να καίγεσαι
Κι εγώ το ίδιο καίγομαι.

Να καίγεσαι, να καίγεσαι
Κι εγώ το ίδιο καίγομαι.
Κι εγώ το ίδιο καίγομαι
Δεν έχω τίποτα να κάνω.

Έχω, αγάπη μου, μάνα
Κουτσομπόλα
Κουτσομπόλα
Τρελή ζηλιάρα.

Αυτή δεν αφήνει, αγάπη μου
Πουθενά να πάω
Πουθενά να πάω
Με άλλους να βρίσκομαι

Με άλλους να μη βρίσκομαι
Για να μη δω εσένα
Για να μη δω εσένα
Τον πόνο μου να σου πω.

Τον πόνο μου να σου πω:
Με αρραβώνιασαν
Με αρραβώνιασαν
Με παζάρεψαν

Με παζάρεψαν

Αλλά η καρδιά μου δε θέλει.





* To cd  «Πομάκικα Τραγούδια από την ορεινή Ξάνθη με τη μοναδική φωνή της Νερμάν Μολλά» κυκλοφόρησε το Μάρτιο του 2006 από το Πολιτιστικό Αναπτυξιακό Κέντρο Θράκης.

Μπορείτε να προμηθευτείτε το cd
από το Πολιτιστικό Αναπτυξιακό Κέντρο Θράκης στην Ξάνθη
οδός Μ. Μπότσαρη αρ. 20.


Πληροφορίες:



Τηλέφωνο:

25410 73808