Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Η Εμινέ τραγουδάει ένα πομάκικο τραγούδι

Rúsa kósa yímam Ξανθά μαλλιά έχω

Rúsa kósa yímom, fíbichki si némam
Ξανθά μαλλιά έχω, κοκαλάκια δεν έχω

Zémi ména, pórvo lûbe, i ya da yímam
Πάρε με, πρώτη μου αγάπη, κι εγώ να έχω.

Dlégi plítki ímam, fátki si némam
Μακριές πλεξούδες έχω, πιαστράκια δεν έχω

Zémi ména, pórvo lûbe, i ya da yímam
Πάρε με, πρώτη μου αγάπη, κι εγώ να έχω.

Bâli róki yímam, búrmï si némam
Άσπρα χέρια έχω, δαχτυλίδια δεν έχω

Zémi ména, pórvo lûbe, i ya da ímam
Πάρε με, πρώτη μου αγάπη, κι εγώ να έχω.

Ténka snága yímam, kadifé si némam
Λεπτό κορμί έχω, βελούδινο φόρεμα δεν έχω

Ζémi ména, pórvo lûbe, i ya da ímam
Πάρε με, πρώτη μου αγάπη, κι εγώ να έχω.

Bâli nógi yímam, kúndri si némam
Άσπρα πόδια έχω, γόβες δεν έχω

Zémi ména, pórvo lûbe, i ya da ímam
Πάρε με, πρώτη μου αγάπη, κι εγώ να έχω.

Τραγούδι: Εμινέ Μπουρουτζή
Από το cd «Τραγούδια των Πομάκων»

Παραγωγή: Πολιτιστικό Αναπτυξιακό Κέντρο Θράκης - 2008